Honda F1

Uus ajastu

Vanad head ajad. Imelised aastad. Kuldne ajastu. McLaren-Honda ajalugu ulatub tagasi 80-ndatesse. Nüüd proovime F1 ajalugu korrata.

Sirvi

Katsetamine, seadistamine, arendamine, kinnisideed.

Honda F1-mootor.

Meie töö ei saa kunagi läbi

Miks osaleme võidusõidus?

Edasiliikumiseks, uute ideede formuleerimiseks, katsetamiseks, läbikukkumiseks ja õppimiseks vajame uusi katsumusi. Need inspireerivad meid mõtlema nagu ei kunagi varem.

Vormel 1 teeb just seda. See on inseneritöö suurim väljakutse. Meie töö ei lõpe kunagi. See ei saa iialgi valmis. Püüame alati midagi paremaks muuta – natuke rohkem võimsust, veidi veel efektiivsust.

Võidusõidurajal olles määrab see võidu või kaotuse. Kui võidusõit on läbi, hakkame valmistuma järgmiseks korraks.

Võidusõitmise üksikasjad

Vaadake Honda laborit

Meie mootorid ühendavad endas mehaanikat, elektroonikat ja arvutiteadust.

F1-mootor ei saa võidusõiduauto liigutamisel loota vaid toorele jõule. Uute eeskirjade järgi peab mootor olema ka efektiivne. Meie innovaatilised tehnoloogilised lahendused saavutavad suure võimsuse minimaalsete kadudega.

Energiasalvestusega jõuüksused ja nutikas arvutisüsteem ei muuda meie autot üksnes ökonoomsemaks. Need tagavad selle, et meie 1,6 l V6 turbomootor on sama võimas kui 2013. aastal kasutatud 2,4 l V8.

Honda F1-meeskonna kaks liiget.
Honda F1-mootor.
Honda F1-auto ja meeskonnaliikmed.
Honda F1-auto lähivaade.

Mõeldud võidusõiduks ja tavateedele

Tänapäeval pole F1-masina ehitamine kuigi erinev Honda tavaauto valmimisest.

Teel sõitva Honda Insighti eestvaade.

Insight oli USA turul müüdud esimene hübriidauto.

2015. hooajal panustab Vormel 1 efektiivsusele – just sel põhjusel pöördusimegi tagasi selle spordiala juurde. See tähendab, et võidusõidurajal tehtud saavutused annavad inspiratsiooni tavaautode osas. Väljakutse on sama: rohkem võimsust väiksema kütusekulu juures.

Parem jõudlus

Meie eesmärgiks on alati suurendada võimsust ja minimeerida kadusid – isegi sportautodel nagu NSX ja Civic Type R. Meie naasmine F1 kõrgtehnoloogilisse maailma tähendab, et saame jätkata võimsuse, efektiivsuse ja võidusõidu arendamist kõrgeimal tasemel.

Honda NSX kolmveerandvaade eest.

Honda NSX on segu superauto võimsusest ja hübriidtehnoloogiast.

Võidusõidurajal oleva Honda F1-auto kolmveerandvaade eest.

F1 uus 1,6 l V6 turbomootor kasutab jõudlusele orienteeritud efektiivset tehnoloogiat.