CR-V Hybrid
CR-V Hybrid

Püüdlus täiuslikkuse poole

Otseühendus
CR-V Hybrid valib optimaalse režiimi, et pakkuda alati tundlikku ja tõhusat sõiduelamust. Sellel on 2,0-liitrine Atkinsoni tsükliga bensiinimootor ja kaks elektrimootorit, millest üks on veomootor ja teine generaator-mootor, mis võimaldab sõidukiga sõita bensiini-, elektri- või hübriidrežiimis. CR-V-s kasutatakse tavapärase käigukasti asemel üht fikseeritud ülekandearvu, mis võimaldab juhil sujuvalt jõuallikate tööd juhtida ja suurendab enesekindlust: see on hübriid, mida võid tunda.

See mõtleb ise
Nutikas Multi-Mode Drive tagab alati suure võimsuse ja tõhususe. i-MMD tehnoloogia hoolitseb selle eest, et auto kasutab alati energiat võimalikult tõhusalt. See tähendab, et CR-V Hybrid suudab sujuvalt vahetada kolme sõidurežiimi vahel: elektri-, hübriid- või bensiinirežiim. Kui hakkad elektrirežiimis sõitma, kostab heliline hoiatus – auto on lihtsalt niivõrd vaikne. Teatud sõiduoludes saad soovi korral elektrimootoriga sõitmise aega pikendada, vajutades armatuurlaual olevat elektrirežiimi nuppu. Kui soovid dünaamilisemat tunnetust, pakub sportrežiim kaasahaaravamat sõidukogemust.

2,0-liitrine Atkinsoni tsükliga bensiinimootor töötab koos kahe elektrimootoriga, millest üks on veomootor ja teine generaator-mootor. Kõiki kolme kontrollib nutikas Multi-Mode Drive (i-MMD).
Kolme režiimi tõhusus

CR-V elektrirežiimis
Selles režiimis sõidad täielikult vaiksel elektri jõul, seda kasutatakse nt liiklusfoori tagant liikuma hakkamisel.

CR-V hübriidrežiimis
Hübriidrežiimis kombineeritakse bensiini- ja elektrimootorit, et tagada optimaalne võimsus ja säästlikkus, nt liikumise ajal kiirendamisel.

CR-V bensiinirežiimis
Bensiinimootorit kasutatakse suurematel kiirustel sõitmisel.

Pingevaba sõitmine
Naudi sõitu, nii et Honda CR-V valib kõige dünaamilisema ja tõhusama viisi Sinu viimiseks sihtkohta.
See on uuenduslik süsteem, mis võimaldab bensiinimootoril töötada optimaalse võimsusega nii sageli kui võimalik. Koos ECON-režiimiga on tulemuseks äärmiselt kütusesäästlik sõiduk.
Režiimi saab valida konsoolil oleva ülekandenupuga.

Teatud aegadel kasutab CR-V kõiki kolme mootorit, et saavutada parim jõudlus – kolmekordne jõudluse võimendus –, säilitades samas kütusesäästlikkuse.
Ohutus standard
Kokkupõrget leevendav pidurdussüsteem
Kui on oht sõiduki või jalakäijaga kokku põrgata, teavitab see funktsioon Sind ohust, vähendades samal ajal sõiduki kiirust, et aidata minimeerida kokkupõrke raskusastet.
Sõidurajalt kõrvalekaldumise hoiatussüsteem
Kui auto liigub oma teelt välja, ilma et oleksid suunatule aktiveerinud, vilguvad ja kostavad häiresignaalid, et juhtida Su tähelepanu kõrvalekaldumisele.
Teelt kõrvalekaldumise tuvastussüsteem
Esiklaasile paigaldatud kaamera tuvastab, kui auto teelt kõrvale kaldub, ja kasutab elektrilist roolivõimendit, et teha vaevumärgatavaid parandusi sõiduki teelhoidmiseks. Teatud tingimustel võib see rakendada ka pidureid.


Sõiduraja hoidmise abisüsteem
See aitab Sind hoida tee keskel ja tagab stressivabama sõiduelamuse, vähendades vajadust korrigeerivate roolimisliigutuste järele ja sellega ka kiirteel sõitmise pingutust.
Liiklusmärkide tuvastamise süsteem
Liiklusmärkide tuvastamise süsteem tuvastab liiklusmärke ja kuvab saadud teabe ekraanile. Korraga kuvatakse kuni kaks liiklusmärki.
Nutikas kiiruspiirik
Nutikas kiiruspiirikus on ühendatud reguleeritav kiiruspiiriku funktsioon ja liiklusmärkide tuvastamise süsteem, et seada kiiruspiirang automaatselt selliseks, nagu liiklusmärkide tuvastamise süsteem näitab.
Nutikas kohanduv kiirushoidik
See funktsioon tuvastab, kui naaberrajal sõitev sõiduk plaanib Sinu ette lõigata, ja kohandab Sinu kiirust juba ette. Peale selle aitab see Sul säilitada vahemaad ees oleva autoga, mistõttu pole Sul vaja käsitsi kiirust muuta.
Leppige kokku proovisõit
Istuge rooli taha ja tehke Hondaga üks sõit.
Laadige alla kataloog
Vaadake oma uue CR-V Hybrid kõiki fakte ja arve.
Külastage meid
Näitame ja räägime teile kõigest, mida soovite teada.