PRESSITEADE
- Saadaval e:HEV täishübriidi või Euroopa turul uudse e:PHEV pistikhübriidi tehnoloogiaga
- Uuenduslikus disainis on säilinud CR-V tuttav siluett ning samas on viimistletud olemasolevaid ja tutvustatud uusi elemente, et rõhutada stiili
- Esimest korda Euroopas tutvustatakse igas suunas toimivaid tipptasemel täiustatud juhiabisüsteeme Honda SENSING 360
Honda avalikustas oma enim müüdud linnamaasturi CR-V kuuenda põlvkonna, mis jõuab Euroopasse selle aasta teises pooles ning viib disaini, praktilisuse ja igapäevakasutatavuse uuele tasemele.
Kaubamärgi Euroopa meediaüritusel Offenbachis Saksamaal avalikustatud uusimat CR-V-d on igati täiustatud, et luua suurepärane kõikehõlmav linnamaastur. See ühendab endas Honda kaubamärgile omased täiustatud ja sportlikud väärtused, uusimad juhiabisüsteemid ning passiivsed ohutusfunktsioonid, mille tulemusena on saavutatud silmapaistev töökindlus, dünaamika ja mugavus. Keskendumine kvaliteetsetele värvidele, materjalidele ja kangastele kogu salongis on viinud CR-V veelgi lähemale premium-segmendile.
CR-V-d pakutakse täishübriidi (e:HEV) või Euroopa turul esmakordse pistikhübriidi (e:PHEV) jõuallikaga. Mõlemal variandil on 2,0-liitrine neljasilindriline otsesissepritsega Atkinsoni tsükliga bensiinimootor, mis on nüüd kogu tootevalikus tõhusam, rafineeritum ja dünaamilisem.
e:PHEV
e:PHEV kasutab samu kergeid ja suure väljundiga elektrimootoreid mis selle kaaslane e:HEV, et pakkuda muljetavaldavat kiirendust, lühikest laadimisaega ja väga konkurentsivõimelist täiselektrilist valikut.
Pistikhübriidi tehnoloogiaga CR-V suudab elektrirežiimis läbida 82 km, mis tähendab, et enamiku igapäevasõitudest saab teha ainult elektri jõul. Kui aku temperatuur on 25 kraadi, saab täiesti tühja aku täis laadida vaid kahe ja poole tunniga.
e:HEV
Täishübriidsel CR-V-l on kaubamärgi auhinnatud e:HEV jõuallika kõige arenenum versioon, mida esimest korda kasutati premeeritud Civicu luukpäras. Suure võimsustihedusega liitiumioonaku ja kaks kompaktset kerget elektrimootorit töötavad koos bensiinimootoriga, et vahetada sujuvalt režiimide EV (täiselektriline), Hybrid (hübriidne) ja Engine Drive (bensiinimootor) vahel, mistõttu sobib sõiduk täiuslikult kõigi sõidustsenaariumide jaoks.
Uus mudel säilitab oma tuttava silueti, kuid selle uudne disain annab sellele teel enesekindlama ilme. See algab esiosas eesmärgipärasema stiiliga ning versioone e:HEV ja e:PHEV eristab luksuslik iluvõre kujundus. Õhukesed esituled on kombineeritud uue signatuuriga päevasõidutuledega, et luua tugev visuaalne kooslus, tagaosas on vertikaalsete piduritulede ja suunatulede kombinatsioon hetkega äratuntava CR-V tagatulede disaini nutikas edasiarendus.
Kavandamisel ja arendamisel oli tähtsal kohal ka nähtavus. CR-V esinurgad on tänu laiale ja korrastatud välimusega kapotile madalad, et anda juhtidele parem ülevaade auto üldkujust. Sellele lisandub suur klaaspind, et CR-V saaks pakkuda kõigile sõitjatele silmapaistvat nähtavust, turva- ja kindlustunnet, vähendada stressi ning suurendada avarust.
Tänu uudsele disainile on CR-V iga mõõde suurenenud. Uus CR-V on praegusest laiem, pikem ja kõrgem ning pakub sõitjatele rohkem salongiruumi, 40 mm pikem teljevahe annab tagaistmel olijatele 16 mm rohkem jalaruumi ja 18% enam pagasimahtu. Mugavust lisab ka kaheksal tasemel taha kallutatav iste, millel on 10,5 kraadi suurem nurk.
Uuendatud funktsioonide komplekt Honda SENSING ning uued tarindikomponendid suurendavad klassi juhtivat aktiivset ja passiivset ohutust. Uhiuus CR-V on esimene, kus on kasutatud ettevõtte uudset igas suunas toimivat ohutus- ja juhiabisüsteemi Honda SENSING 360, mis eemaldab sõiduki ümbert pimealad ning vähendab veelgi kokkupõrkeohtu, kahandades juhi koormust.
„Uus CR-V hõlmab kõike, mida see kultuslik mudel tähistab: progressiivne disain, esmaklassiline salong, oma klassi juhtiv ohutustase, praktilisus ja mugavus ning tõhus ja tundlik jõudlus,“ ütles Honda Motor Europe Ltd vanemasepresident Tom Gardner. „See viimane väljalase on ülim linnamaasturi pakett, mis pakub ainulaadset, dünaamilist ja esmaklassilist toodet, mis sobib täiuslikult Euroopa turu praeguste nõudmistega.“