PRESSITEADE
- e:Ny1 on täiselektriline kompaktne linnamaastur, mis pakub Honda kaubamärgile omast dünaamikat, vastutustundlikku sõitu ja esmaklassilist sõidumugavust.
- Nutikas paigutus, mis põhineb uuel platvormil e:N Architecture F, hõlmab 68,8 kWh akut, mis võimaldab sõita elektrirežiimis kuni 412 km.
- Uhiuue disainikeele kasutuselevõtt Honda elektrisõidukite jaoks valge märgi, detailide ja uue Honda teksti kaudu sõiduki tagaküljel.
Honda avalikustas Euroopa meediaüritusel Offenbachis Saksamaal oma teise täiselektrisõiduki e:Ny1. See on kaubamärgi teine piirkonda jõudev täiselektrisõiduk, mis järgneb laialdaselt tunnustatud Honda e linnaautole ja vastab klientide kasvavale nõudlusele täiselektriliste B-segmendi linnamaasturite järele.
Linnamaastur e:Ny1 sisaldab uusimat täiustatud tehnoloogiat ning selle disain on värske ja eristub teistest. Sõiduk järgib Honda inimkeskset arendusfilosoofiat, kasutades täielikult ära mudeli täiselektrilist jõuallikat, et pakkuda lõbusat sõidudünaamikat, sujuvat ja rafineeritud sõiduelamust ning intuitiivset mitmekülgsust.
Lühike esiosa, suured rattad ja lai rööbe loovad julge ning elegantse välimuse. e:Ny1 esindab Honda jaoks ka täiesti uut elektrisõidukite identiteeti, mille juurde kuuluvad valged H-märgid kogu sõidukil, sealhulgas esiosal, veljekapslitel ja roolil. Lisaks on kirjutatud tagaluugile uue kirjastiiliga „Honda“ – see loob esmaklassilise välimuse, mida hakkavad kandma kaubamärgi tulevased elektrisõidukid.
Elektrilise jõuallika komponentide nutikas paigutus tagab, et e:Ny1 salong on märkimisväärselt ruumikas ja mugav. Uuel keskkonsoolil on lihtne paigutus hõlpsasti ligipääsetavate nuppudega, mitu panipaika ja juhtmeta laadimise võimalus. Suure 15,1-tollise puuteekraaniga varustatud korrastatud välimusega armatuurlaud annab juurdepääsu mitmekülgsetele teabe ja meelelahutuse ning sõiduvõimaluste valikule.
e:Ny1 on ehitatud Honda uuele eesmootoripõhisele platvormile e:N Architecture F, mis on keskendunud kolmele põhiomadusele: spetsiaalne suure jäikusega kerekonstruktsioon, madal raskuskese ja hoolikalt väljatöötatud põrandaalune aerodünaamika, mis tagavad linnamaasturiga sõitmisel naudingu ning enesekindluse.
Peale selle kuulub platvormi juurde suure jõudlusega, kerge integreeritud kolm ühes jõuajam, elektrimootor ja käigukast. See tagab maksimumväljundi 150 kW ja pöördemomendi 310 Nm ning on konstrueeritud nõnda, et tagab sujuva ja mugava kiirenduse ja aeglustuse. Põranda all on suure mahutavusega liitiumioonaku, mis tagab sõiduulatuse kuni 412 km (WLTP) ja alalisvooluga kiirlaadimise võime, mis võimaldab laadida 10%-st 80%-ni kõigest 45 minutiga.
Uus šassii, mis on välja töötatud spetsiaalselt akuga elektrisõidukitele, tagab parema väändejäikuse – selle aitab tagada suure tõmbetugevusega teras, mida kasutatakse 47%-s e:Ny1 kerest (kaalu järgi). Koos uue platvormi ja jõuallikaga pakuvad need lahendused just sellist dünaamilist jõudlust, erakordset mugavust ning sõidukindlust, mida juhid Honda uusimalt elektriautolt ootavad.
„e:Ny1 on järgmine loogiline samm meie elektrifitseerimise teekonnal Euroopas,“ ütles Honda Motor Europe Ltd vanemasepresident Tom Gardner. „Meie arendusfilosoofia ühendab intelligentse, kliendikeskse tehnoloogia kauni disaini ja lõbusa sõidudünaamikaga. See vastne linnamaastur näitab, et Honda on pühendunud elektrifitseerimisele, ja on uusim samm Honda elektrifitseerimise teekonnal.“