3100X1330 Fb

HONDA MAAILM HOMSED HONDAD

SININE TAEVAS MEIE LASTELE

Meie ülemaailmne keskkonnaloosung on „Sinine taevas meie lastele”. See on fraas, mis on tuttav meie inseneridele, kes kasutasid seda esimest korda 1970. aastatel võitlushüüuna CVCC mootori väljatöötamisel. See üksus näitas, mida saaks teha originaalse mõtlemisega, ja see on põhimõte, mida järgime uhkelt ka praegu.
Meie CO2 essmärgid

Meie CO2 essmärgid

Ambitsioonikad eesmärgid, mille seadsime ise. Oleme endale seadnud ambitsioonikad keskkonnaeesmärgid. 2020. aastaks peaksid Honda autod paiskama õhku 30 protsenti vähem süsinikdioksiidi kui meie masinapark tegi 2001. aastal. Me kavatseme tunduvalt vähendada ka teisi väljalasketoru heitgaase, et aidata hoida meie linnade õhk kõigi jaoks puhtam.

Heitkoguste eesmärk

Heitkoguste eesmärk

2050. aastaks on meil veelgi suurem eesmärk. Soovime, et meie üleilmne masinapark paiskaks 2001. aasta mudelitega võrreldes õhku poole vähem süsinikdioksiidi. See on eesmärk kõigi kasutatavate Honda autode jaoks, mitte ainult uute jaoks. Tegelikkuses tähendab see, et Honda autod peavad paiskama õhku 80–90% vähem süsinikdioksiidi kui 2001. aasta mudelid. Kasu klientidele ja keskkonnale on kaheldamatu.

SELGUS

SELGUS

H jõud. Honda Clarity oli tehnoloogiline läbimurre. Me avalikustasime selle vesinikkütuseelemendi jõul töötava ideeauto 2006. aastal ja varsti pärast seda sai piiratud tootmisversioonist (FCX Clarity) maailma esimene kaubanduslikult kättesaadav kütuseelemendiga auto.

Teine põlvkond
Uusim versioon Clarity FCV on saadaval valitud klientidele Euroopas, et aidata meil veelgi täiustada ja tõestada elektrimootorite kontseptsiooni. Kõik, mida õpime mudeliga Clarity, aitab arendada meie järgmise põlvkonna mudeleid ja kujundada meie pikaajalist tulevikku.

HONDA TOOTMISE OLELUSRING

Tootmisprotsessi täiustamine.

Honda insenerid kaaluvad keskkonnaomaduste hindamisel auto eluea iga etappi. Kutsume seda Honda olelusringi hindamiseks (Honda Lifecycle Assessment, LCA). See aitab meil täielikult vähendada meie toodangu ja tegevuse mõju.

Ühine jõupingutus
See algab juba varases arengujärgus ja selle eesmärk on vähendada tootmise mõju ning ka kõigi nende tarnijate mõju, kes toovad meie tehasesse autode tootmiseks varuosi. Aitame ka Honda edasimüüjatel muutuda keskkonnasäästlikumaks.

Taastöödeldud sisu
Sõiduk avaldab keskkonnale suurimat mõju selle kasutamisel. Kasutamisel eralduvad heitgaasid moodustavad ligikaudu kolm neljandikku kõigist CO2-heitkogustest. Just seetõttu on meie julged CO2-sihtmärgid niivõrd olulised. Ja ELis kehtivate kasutuselt kõrvaldamise eeskirjade kohaselt on Honda autod taastöödeldavad – üle 90% meie autodest on võimalik taaskasutada.